تاثیر استفاده از فسفر مایع معجزه گر و کود کامل کوکولی در مزرعه چغندر قمد در جوین خراسان رضوی

کود کامل کوکولی ، بدون اغراق شاهکار علمی صنعتی در تولید ترکیبات مغذی کامل و مورد نیاز گیاهان در کلاس الف جهانی است !
این کود کامل با ترکیبات استثنایی خود که تقریبا مشابه داخلی و خارجی کمتری در سطح و در رقابت با آن میتوان یافت ، توانسته است در مدت کوتاهی در کل جهان و از جمله کشور ما جایگاه و مقبولیت فوق العاده ای پیدا کند ! کلیپ حاضر تنها یکی از صدها مزارعی است که در آن از این کود البته در همراهی با فسفر مایع معجزه گر استفاده شده است .
کود فسفر مایع معجزه گر نیز که در ترکیب با کود کوکولی تکمیل کننده آن محسوب میشود ، توانسته با در دسترس قرار دادن فسفر قابل جذب بالای خود ، ترکیبی معجزه آسا و کامل از این ترکیب فراهم کند که مصرف بسیاری از ریز و درشتی مغذی های گوناگون و عمدتا با هزینه های بالا را در مزارع از بین ببرد .
بارها و بارها مزارع مختلفی را که با این ترکیبات فوق العاده با کیفیت تغذیه شده اند را برای آگاهی و اطلاع شما عزیزان نمایش داده ایم و اینبار نیز در مزرعه چغندر قند واقع در دشت جوین از مراکز بزرگ و عمده کشاورزی کشور واقع در استان خراسان رضوی شاهد رضایت کشاورز عزیز استفاده کننده از این دو ترکیب هستیم . امید است بتوانیم با نشر تجربیات شما کشاورزان عزیز از استفاده این دو ترکیب شاهد محصولاتی بهتر و با کیفیت تر باشیم .