محلولپاشی کود فسفر مایع معجزه گر و تاثیر آن در حفظ شکوفه ها و میوه ها در باغات

همانطور که کارشناس محترم از استان آذربایجان غربی ، شهرستان سقز گزارش میدهد ، استفاده از یکبار محلولپاشی کود فسفر مایع معجزه گر در این باغ سبب : 1- بهبود گل دهی و حفظ شکوفه ها و نرخ تبدیل شکوفه ها به میوه در این باغ بسیار افزایش یافته که در ویدئو هم بار فوق العاده درختان کاملا مشهود است . 2- وضعیت سر زندگی و سر حالی درختان میوه ، پهنای برگها و رنگ سبز تیره آنها ، وضعیت سر شاخه بسیار عالی و زیاد است که نشان از سلامتی درختان دارد .

 

       مقاومت در برابر سرما زدگی با مصرف کود فسفر مایع و محلول میکرو مغذی اسپانیایی

همانطور که در کلیپ حاضر مشاهده می فرمائید ، محلولپاشی فسفر مایع معجزه گر به همراه کود ریز مغذی استیم سیف اسپانیایی سبب بهبود فوق العاده بار گیری درختان میوه این منطقه (شهرستان بوکان ، آذربایجان غربی) و از آن مهمتر پیشگیری از سرما زدگی و تاثیر منفی آن بر بارگیری و حفظ شکوفه های بهاری این باغ شده است .

 

          جایگزینی کود فسفر مایع معجزه گر به جای فروت ست و نتیجه باور نکردنی !

همه کسانی که با اصول باغداری تجاری آشنایی دارند با مفهوم فروت ست و اثرات مثبت آن آشنایی دارند ، اما اینجا و در بوکان ، استان آذربایجان غربی ،کشاورز محترم به جای استفاده از فروت ست از یکبار محلولپاشی فسفر مایع معجزه گر به همراه کود ریز مغذی مایع استیم سیف اسپانیایی استفاده کرده است و نتیجه فوق العاده عالی آن را در این ویدئو شاهد هستیم !
1- بارگیری بسیار عالی و تقریبا تبدیل قریب به اکثریت گلها به میوه
2- کیفیت بسیار عالی برگها و تکثیر سر شاخه ها
3- بالا رفتن مقاومت درختان به سرمای بهاره همه این اثرات شگفت انگیز با یکبار محلولپاشی فسفر مایع واقعا جای بسی شگفتی و قدردانی از مخترعین این ماده شگفت انگیز دارد .

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.